Fin cykel

jahaopp
Nu har erika kilat iväg till bussen, hon ska cykeltävla i Rättvik :) hon kanske återkommer senare med prestation och resultat !
Idag var det matte nationella och det gick väl helt okej, förutom att jag inte riktigt hann klart dom två sista. Har även haft utvecklingssamtal och det gick också bra, inga problem med denna tjej inte.
Sen har min fina hoj rustats upp lite också, den har fått byta framdäck ! Så nu ska den gå så fint så + att jag har gjort ren den. Fast skillnaden blev inte så stor för jag märkte att dom flesta fläckarna inte var smuts utan rost! Men nu glänser den i alla fall på dom få ställen som är orostade . (Y) Skulle ta en fin bild på den så ni fick se, men glömsk som man är så icke.

Vi hörs senare,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0