God Morgon !

God Morgon!
Har inte lyckats lägga in något inlägg igår för pappis dator var knasig och lät mig inte :S
Men nu har den kommit på bättre tankar igen ! :D Ja inatt sov jag 12,5 timme, ganska mycket för att vara mig . Och jag har alldeless nyss ätit en riktigt hejdundrandes frukost med bl.a jordgubbar! ((: Gott gott.
Igår så tillbringade jag större delen av min dag i Falun med Thilda och bland alla innebandynördar , träffade på Kristian åxå, fast tyvärr han vi inte se hans match och vara hans fans. (; Men vi bestämde oss för att leka innebandynördar resten av helgen,  så vi tar oss en tur idag också :D Och erika hänger troligtvis också på !
Hade bilder från gårdagen med har ingen mobil sladd så kan inte lägga upp några .

Vi hörs !
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0