Grill+Volleyboll

Jag vet! Jag har vart en riktigt riktigt dålig bloggare och jag ber om ursäkt  till alla och framförallt med delägare erika !
Men hej och hå här kommer ett.
Dagen var planerad med grill och volleyboll och fast det inte riktigt blev som vi tänkt oss hela vägen igenom så slutade det ändå med volleyboll :D (Y)
Vädret idag var ju kanske inte det bästa för något av aktiviteterna, men mot eftermiddagen/kvällen så sprack det ändå upp lite och solen tittade fram . Grillningen skedde inomhus medans vi busade på msn, sen kom grabbarna så vi kunde köra igång volleybollen . Jag och Johanna ägde ut varenda en . punkt

  

Hih ja, det var allt från mig
vi hörs,

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0