Håltimmusius

Just nu har jag världens fetaste hål på 3 timmar , inte varje dag kan jag säga : )
Så då kan jag uppdatera lite här , för vi har ju glömt att blogga om våran matlagnings lektion i tisdags .
Inte för att det hände så mycket, men vi tog bilder till bloggen som inte kommit upp än.
Det blev en himla massa mat till slut , och alla gick där ifrån med varsin matlåda och lite halvt gravida .


Våran maträtt, nice shit . Fisk med Soltorkade tomater ,parmesanost och oliver , och söt potatis .


Mina o Maries otroligt vackra efterrätter som tillslut såg ut mer som fil & Müsli .
Men det ska ju ändå blandas i magen ...





Herr och Fru Milko mössa  ; )


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0