Marie=sjuk

CURRY RESTAURANT
Dagens lunch:
-Kokt disktrasa
-Röd eller grön efter smak

Inte för att jag har smakat men jag tror inte att disktrasa är någon höjdare att äta. Att koka disktrasorna är verkligen ett toppentips (spec. studenter) för att spara in lite på pengarna, både lukten och smutsen försvinner jättebra efter några min. Då är dom så gott som nya (Y)

Förresten så har jag städat i stort sett hela lägenheten idag :D, diskat, dammsugit, torkat, skakat mattot, kokat disktrasor, tvättat osv. Inte för att det var så väldigt behövligt denna gång men det är så att jag är hemma och snuvar, dumma förkylning! Och då kan man ju lika gärna sysselsätta sig och göra någon nytta (:
Nu måste jag springa ner och hämta tvätten,

hej hopps, tills vi hörs igen så kan ni lyssna på denna låt
M.Pokora-Through the eyes

/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0