ProViva goes new favorite

Ja idag lyckades jag och sambo att INTE ta oss riktigt ända fram till vårt träningspass med Erik Rost, men inte så konsigt det när dom bara säger att vi ska till Färnäs släntrace och sen cyklar alla äldre iväg allt vad dom. Och jag, erika och maria hamnade ju lite efter så opps,
Men äsch, vi är exemplariska elever och gjorde ett eget träningspass vid en egen slänt så det blev inte så tokigt. Robin blev så stolt så (: Sen fick vi banan, macka och ProViva dryck som belöning.
Måste bara berätta och ProVivan, den var hejdundrandesgod och bevis på det är erika

Erika: Mm, den här var ju god
Erika 2sek. senare: Mm, men shit den här var ju jättegod
Erika 4sek. senare: Men den var ju hur god som helst, man vill dricka av den hela tiden!

Sammanfattat en riktigt toppendricka, (Y)
ProViva-Blåbär Hallon Citron


Nu ska vi skynda iväg på föreläsning,
hej hopp ,
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

den ÄR asgod! :D förresten så var föreläsningen okej men dog int eni också lite när de skulle börja rabbla upp säsongskalendariumet för nästa år? >.<

2009-05-06 @ 21:00:41
Postat av: Mathuuuldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Ni e mina allra söta bästaste kumpiiiisaaaar gullrumpooor! <33

2009-05-06 @ 21:47:11
URL: http://mathildastormats.blogg.se/
Postat av: Mathuuuldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Ni e mina allra söta bästaste kumpiiiisaaaar gullrumpooor! <33

2009-05-06 @ 21:47:13
URL: http://mathildastormats.blogg.se/
Postat av: stina

Jaaa den är jätte mumsig!!! hihi

2009-05-07 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0