Vem vill liksom vara bra på glolf ?!?

Men shiiiiiiiit!!!!!!! jag skrev as mycket precis och bara försvann :x dumma bajs blogg.

Marie och Erika har åkt iväg så nu har erika tvingat mig att blogga lite ;)
Jag kom iaf precis hem från golfbanan som jag va på med jerker och ernlund. Tanken jag hade när vi cyklade dit va att jag skulle kissa på dom så jäkla mycket men jag vet faktiskt inte riktig vad som hände.
Här är resultaten iaf

Jerker: 30 slag

Ernlund: 30 slag

Jakob: 37 slag

Asså de blev ju inte riktigt som tänkt och jag fattarinte ens hur det kunde gå så dåligt för mig, för jag är igentligen bra på det... trodde jag iaf ;o Men efter detta kan man konstatera att golf bara är tönigt :D

Här är bevis på att jag inte va den endå som slog ut bollen i skogen ^^,

Men nu ska jag fortsätta kolla på min nostalgi film eva och adam !!! :D hahaha



hahaha dom är ju så gulliga :D

heeejjdååå / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0