Hårproblem = Fåfäga = Iland

Nu sitter jag i hemma i Vikarbyn och diggar The Coral - Dreaming of you.
Jedrans bra låt kompisar .
Man får en så härlig kännsla i kroppen ,
varje gång jag hör den blir jag på bra humör och det går inte att sitta still !
Lilla foten rör på sig av sig själv och huvudet diggar lite hit och dit.
hoho.

Idag har jag klippt mig och jaaa, det syns så där mycket .
Men asså satan vad dyrt det är att klippa sig !
Det få bli en gång om året , annars kommer jag gå under ekonomiskt .
Sen så lossar jag hår som en hund med Vinter päls  ,
Fyra hundra spänn som bara ramlar av från huvudet alltså.
-satan hårståna jag har ju investerat i er nu !

Jaja lite så där I-lands problem sitter väl aldrig fel . ( ;
 

Btw , Thilda har tatuerat sig idag.
Och ja, fasiken en skit snygg grejj som kommer sitta där hela livet !!
Det är fan fränt ( ;

Hade bra ,och juste , vi är borta över helgen .
Så imorrn så Tror jag nog att Jokob är sugen på att blogga lite ?

;D

/ E

 
Så korthår hade jag för ca 1 1/2 år sen , det växer men sakta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0