Duktiga lägenhetsägare(Y)

tjooolahopp :D

Tänk att när jag och sambo imorse gick utanför dörren så möttes vi av regn, men som tur var hade någon lagt sista sekunden påsar i trapphuset , wohoo (Y) Då slapp jag och erika bli blöta och kalla om huvudet. Det finns flera där nere som kan komma väl till användning. Och, Nej det är inte kompostpåsar (;
Erika med sista sekunden påse! Marie med sista sekunden påse!
         


Nu har jag och sambo vart ett par riktiga toppenägare till våran lägenhet, köket är näst intill grovstädat och kan nog säga detsamma om badrummet(Y). Dessutom har vi kommit på hur vi ska lösa avloppsproblemet, kanske ta och ringa vår hyresvärd? vi har kommit på att det faktiskt är deras ansvar. Greaat då slipper vi hålla på och grejja med det där avloppet som jag en gång pajade när jag försökte leka rörmokare (:
Så nu ska vi laga jättegod mat i vårat finfina kök , och det kommer att kännas underbart :D

kolla fint kök :)
  
(klicka upp bilderna så blir dom större)

hej dååå ,
xoxo

Kommentarer
Postat av: stina

åh, erat fina ganska gröna kök.. vad mysigt ni har det!!

2009-05-04 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0