knäcke brot !



                    +


+




+



= En dagsvanding från Mora till Läde Med Klassen .

Mina muskler i benen turades om att nypa och varna för kramp titt som tätt.
Men med spagetti soppa kokat på Eldris vatten och knäcke bröd mackor ( med ost på , hur klarar St: mikaelskolan av den tunga ekonomiska bördan att ge eleverna ost på utflyckterna ? )i pausen klarar man ju vad som helst !
Klättra upp för MountEverest ?
Slå tjugo frivolter ner för 10 m pallen i simmhuset ? Bring it on säger jag bara !
Med knäckebröd i magen kan ingen stoppa oss .
Knäckebröd är grunden och nyckelen till all existens .

Nu ska jag handla med min sambo bo vo jo.

/ E


Kommentarer
Postat av: 22c

jag har oxå funderat över det där med osten hur är dt möjligt? och i dag fick vi frukt i matsalen :O

2009-09-14 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0