Fredag den 13 !

Jag har haft en extrem otur denna dag.
1. Jag vaknade ca 2 i natt av en mardrömm. Drömmen bestod av att jag blev jagad av en björn. En av mina värsta farhågor speglade sig i denna onda drömm. När jag vaknar är jag dessutom otroligt kissnödig, ( sedan jag har börjat dricka 1kopp grönt tee klockan 9 på kvällen så vaknar jag numera alltid mitt i natten för att kissa )
Well jag bestämmde mig tidigt att jag inte var i schack för att ta mig ner för läskiga trappen till toan, övervägde att kissa i en tom papperskorg, men sedan sa mitt sundaförnuft att det är faktiskt en äcklig handling. Så jag utmandade ödet och möter mörkret i vardags rummet, ser en mörkhall ,tror att jag kissar (har inget minne av det ),rusar upp till trappan och lägger mig i sängen där jag fortsätter min Björndrömm. Nu sitter jag på ett biltak och Angelica & Pappa sitter i bilen..Björnen står nedanför och hoppar med död i blicken. Jag tänker ut en lösning, pappa kan hissa ner fönstret så jag kan halka ner i bilen.
End of story

2 . Jag drack en gratis läsk hos min arbetsgivare, ställer i från mig den. Dricker en klunk lite senare, för att i sista stund spotta ut en geting. mmm, där hade jag kunnat satt min sista potatis.

Ja stackars mig tänker ni nog nu. Herregud vilken otur !


Kommentarer
Postat av: clarre

hahaha älskar bilden! men det låter jävligt läskigt med getingen. själv har jag klarat mig, fast jag var lite rädd när jag körde bil idag.

2010-08-13 @ 20:27:14
Postat av: samboo

haha ! nu när jag läst det där är jag rädd att jag kommer drömma ngt liknande fast då är det även demoner inblandade ! Oooooooooooooooooooo

2010-08-15 @ 16:38:57
Postat av: Joachimaida

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:24:09
URL: http://joachimaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0