GOTLAND

wohoo vilker superduperbyte vi har gjort ! vi lämnade regniga Örebro i Lördagsmorse och nu har vi vart här på Gotland i 2 dagar och det är skinande sol och varmt :D lööööve it

igår åkte vi till Fårö, vi passade på eftersom vädret var så bra . Vi badade, åt god mat, god glass , såg söta får(överallt och ön heter ju trots allt Fårö) plus att vi självklart besökte Raukerna . Dom har jag visserligen redan sett min inte Jakob. Så det blev en ny upplevelse för honom iaf. Nu har vi Kneippbyn och vattenland på planerna, vet inte om det blir idag men förhoppningsvis dom har ju fått en ny attraktion "Half pipe" som ser halft livsfarlig ut men vi får se (Y)

jag och jakob på ett riktigt får (haha seriösaste bilden ju, och btw vet inte vad felet är man jag lyckas aldrig få bilderna åt rätt håll)

Saknar alla mina kompisar där hemma ! och Erika och Thilda sjukt avis på er som fått åka vattenskidor , maaah
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0