En ny chockande nyhet?

Om gårdagens Chockande nyhet kom som en chock för er, så lär denna få er att flyga av stolen av chock!
Marie Spångmyr bidrar med ett inlägg!
Fy skäms på mig så dålig jag är på att blogga, detta är något jag verkligen måste bli bättre på . Kan nog faktiskt säga att jag är hundra gånger bättre på att plugga om jag jämför det med bloggande.
Idag har i alla fall inte vart en helt vanlig dryg,tråkig,låååååång tisdag. Halva dagen har vart en s.k Natur/Sex och samlevnadsdag. Vi fick besök av Mum och fick en hel del intressanta och mindre intressant frågor besvarade. Sen rullade det på vidare en film som var hundra år gammal och handlade om.. ? ehm den var rätt gammal och den handlade ju om, .. hur barn blir till? Sen fick vi en lite föreläsning av våran lärare karin om diverse saker som hade att köra med kroppen och puberteten, inte riktigt så underhållande som ekonomiarnas med leif. -"och sen har vi ju klitoris också.. och det är väl där det roliga sitter kan man säga" .

Sen vill jag också bara informera att jag och Johanna har skottat runt stora delar av Stentorp, vi är nog värda en semla eller två !

Imorgon blir det bus i curry med besök från thildaa, och det återkommer jag och min kära sambo om senare (:

xoxo,
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0