Zinkis

Förra helgen spenderades i Zinkgruvan. Ännu ett ställe som man inte varit på tidigare, och ja det finns nog andlednig till varför. Själva skidstadion var det inget att klaga på ,jätte fin ! Men själva orten ,byn , samhälle , var kanske inte det vackraste att hänga i julgranen .Men gillar man hårt godis och aftonbladet så lär man ju överleva utmärkt ,eftersom det är ungefär det som finns att inhandla . Ja men alla kan ju inte bo i Stockholm, så någon måste ju bo i Zinkgruvan också.
Tävlingarna gick helt okej.
Ett litet plus när tävlingen är långt bort är att jag får köra bil mycket ,det är jätte kul ,även om bil resan blir lite mer psykiskt påfrestande för min Mamma .

Jäkla SKIT ! jahapp. jag skulle lägga upp bilder från Zinkis men nu så finns dom inte på telefonen . Tråkigt då.

/ E



btw , Jag rå DIGGARR mina egna örhängen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0