Har någon sett dom ??



Godmorgon. Här sitter jag med gadden i munnen och borstar täderna,vilken jag även har gjort de senste 5 minuterna. Jag gör alltid något annant när jag borstar,vilket leder till att vissa tänder blir lite väl utsatta ett tag. Kommre dock aldrig ihåg vilka tänder ddet är. typisk.
På bilderna ovan ser ni mina FD nya glasögon som någon SNODDE på peaceandlove. FYsatan, här offrar man sina sista pengar, sen lägger man ifrån sig dom i en tia och do mär borta. Mina babys. säkert slut överallt nu med.

När jag ändå eftelyser mina brillor så kan jag ju passa på med mera,
- Har någon sett en blå plast ficka med ett busskort ? Det är mitt ! Damn.

/ E

PS. Ida blogg högformen är på väg tillbaks. Och maries kanske gick i dvala igen ;)


Kommentarer
Postat av: Viveka

Tur att inte den tjusiga hatten blev stulen, eller???? See you tomorrow :-).

2010-07-10 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0