hungrig

har precis kommit hem från Leksand, jag och hannisen har jobbat på Himlaspelet weeey . det var segt som sjutton ! Nu väntar en smarrig krabblåda, döör av hunger men den kommer snart stillas :)
Imorgon bär det av till Örebro och O-ringen 2010 , men oroa er inte om det går som planerat ska pappas nya trådlösamobilabredband funka så jag kanske kan bidra med något .

mamma har klippte mig en gnuttagnutta för ngn vecka sen, erika har blivit klippt en gnuttagnutta av Angelica, men Angelica har blivit klippt en stor gnutta och en hel dec :o Shooo så modig, jag borde klippa mig minst lika mycket å erika också kanske men vågar man det ? åh älskade hår

detta är inte krabblåda utan jakobs mattallrik i veckan, niceeeee


/m

Kommentarer
Postat av: Mariusmathilde

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-06-10 @ 10:25:35
URL: http://mariusmathilde.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0