Miss klantarsel



Igår köpte jag ett fint kodlås på TeemSportia, 150 riksdaler betalade jag (med mina present kort) och vandrade sedan glatt ut ur butiken. -Här ska låsas cykel ,tänkte jag glatt .
Utanför butiken börjar jag genast att fippla med låset, varför jag inte lugnade mig lite och fixade med låset när jag satt ner vet jag inte. Iallafall så läste jag instruktionerna lite hastigt och fixade en egen ny kod, stängde låset och skulle sedan stolt öppna det med min egna nya kod . Men det gick inte. Koden jag trodde mig ha ,hadde jag tydligen inte alls. Något måste ha gått lite snett, för nu får jag inte upp låset alls.

Lite trött på mig själv blir jag ju när jag köper ett KOD-lås och tio minuter senare har lås låst ihop det.

Svordomm*
Men nu har jag lagt upp ett litet projekt att prova alla sifferkoder. 0-1000. Är på 50 nu så lösningen är nära .. ;)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0