superduperfluperkuperbuperruperguper design

erika bästis Jag tycker att designen är jäätte fin! Den är ju gryyyyyyyyyym rättare sagt . Jag är iaf en helnöjd kompanjon till denna sida(:

har precis kommit hem från en träning uppe vid Hedsåsen med ingen mindre än min tränare magnus. Det var apdrygt och inte bara att springa, utan vi hade ungefär 1 607 932 flugor och allt som man kan hitta och får kalla djur efter oss  ! jag höll på att bli tokig . 
Och inte minst,  när vi satt oss i bilen så ska jag säga till mamma, -skönt att det inte är några flugor och sånt här inne" . Då blev jag biten av en broms

/m

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahahaha. Dumma broms. Men åh vad roligt

2010-07-15 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0