Varning för Känsliga läsare (Farmor)

Hejåhå. Nu är jag en erfarenhet rikare, nämligen att åka ner för långbacken i rättvik med Rullskidor.
Rull skidor har ingen broms, backen är brant ,lång ,smal och smäller ibland till med en konstig kurva.
Ja så gick det som det gick, en kurva blev  för snäv så istället för att svänga drog jag rakt ut i en åker.
Gräsigt. Inte varje dag man har skrubbsår på magen..
Sen kirrade jag en vurpa till genom att sätta ihop skidorna på plan mark o sätta mig på vaden.

ska ner o simma nu, i sjön. En lite snällare aktivitet.


Det ser värre ut på riktigt ;) haha

/ E

Kommentarer
Postat av: Viveka

Bättre med mtb cykel som har broms.

2010-07-19 @ 22:08:36
Postat av: Erika

mycket bättre !

2010-07-19 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0