buhu

Kom just på att jag aldrig kommer räkna matte mer i hela mitt liv?
Det var ju nästan lite sorligt.
Jag är lite halvt sentimental. Sitter och rensar bland mina skolpapper, tänk vad mycket kunskap jag slänger.
Tänk att jag aldrig kommer gå i skolan mera om ett år.
Tänk att det är vi som tar studenten om ett år.
Varför har jag inte uppsakattat allt mera ?
Jag menar ÄNNNUU mera.

Ja herregud man kan ju undra vilken smärre kris jag kommer få nästa år när jag faktiskt slutar skolan på riktigt.

ha ha på mig.

/ E

Kommentarer
Postat av: mats edvarsson

Jamen det finns ju massor av skolår att hitta! Plugga kan man göra många år!

2010-06-09 @ 22:41:15
URL: http://moveitmats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0