Plask



Jag vill bada.

För iövrigt har jag ontihalsen och det var väll inte riktigt meningen. Jag har ju bara varit ute och dansat och träffat sjukt mycket goa människor hela fredagsnatten. Det var en sjukt rolig kväll och jag tror inte att jag stod still mer än 5 minuter mellan 23.00 och 03.00. men det finns inget gott som inte har något ont med sig, som min kära mor så snällt påpekade.
Man kan lixom inte både ha kakan OCH äta den.
Varför inte ?
Vilken idiot kom på det uttrycket? jag menar, det finns väll ingen människa som köper en kaka och inte äter upp den ? Kakan ät ju till för att ätas. Den smakar bäst i munnen och inte på hyllan.
Klart som fan man ska ha kakan och äta den. Köp ett helt kakpaket och njut av varje kaka.
Visst utrycktet har kanske en viss poäng, men varför jämföra det med en kaka?

Nej nu måste jag återgå till min träningsplanering.
Halsen.
Komigenkomigennu.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0