Det börja med en bit va ..



Ja oddsen att en bit skulle bli till att själva choklad kakan nu ligger brevid mig var väl egentligen ,rätt höga . Kan ju trösta mig med att det iallafall är mörkchoklad . Nej men för sjutton va, äta kan man ju inte göra i graven så då måste man ju passa på medans man lever ? ;)

En liten update från morgonen . Jag vakanar halv 11 och äter frukost framför vasaloppet med min Sambo ,sen dess har jag inte rest mig ur soffan . Marie däremot har tagit sig i kragen och stapplat till Toaletten !
Det måste varit en jobbig kväll igår ,kanske ni tror nu ,men nja Braveheart och Scones i soffan med Thildis o Marie var inte så jobbigt . Mest mysigt :D

Tjutteruttt

/ E

Kommentarer
Postat av: angelica

haha har du fått lov att börja ta av det lagret nu;)

2010-03-07 @ 19:34:11
Postat av: Tomlene

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-07 @ 14:43:02
URL: http://tomlene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0