I soffan ,konstigt

Laddar för en racer runda runt sollerön ,med lite godis och JayZ dagen till ära.
Sen när lyssnar jag på Jay Z ?

Vilka värdelösa inlägg jag skriver . Jag gör mitt bästa för att inte svika Johanna och vårat blogg löfte :)
Idag har jag följt med en Man som är musikterapeft på olika avdelningar för Dementa , vilket har lett till att " Han har öppnat pärleporten så att jag kan komma in " snurrar runt i mitt huvud.
Men det är kul och alla är så söta . Idag har jag även haft långa ögonkontakts stunder med Siv Malmqvist syster ,det är väll ungefär det häftigaste som hänt under min dag . Det kanske säger ganska mycket om dagen . haha . Nej förresten ,jag har sett en 103 årig tant ,det slår nog det mesta. Ska man leva så länge så kan man sluta titulera sig som gamal vid 70. Om man nu gjorde det. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0