Tjing. Tomat

Det går inte vidare bra med bloggen. Problemet är följande :
Jag glömmer bort att den exicterar .

Mormor&Morfar ,Farmor&Farfar jag lovar här med en bättring!

Idag har jag tävlat i borlänge. Det var varmt och jobbigt, det jobbigaste av allt är nog att mitt huvud inte tål värme. och absolut inte samtidigt som överdriven ansträngning (läs tävling) . Mina kinder antar först en röd aktig färg, som sedan sprider sig upp till pannan och sedan tar över hela ansiktet. Det dunkar i ansiktet av renvärme och svetten rinner mer eller mindre .Det finns sekunder då jag överväger tanken på att huvudet snart sprängs.

jaja nog om detta. Datorn i hemmet GustafsJohansson är fullbokad. Mina 10 minuter är avverkade, det är så när man har Morföräldrar som hänger med ;)

hoho

/ erika

Kommentarer
Postat av: Viveka

Hej, jag provar ett inlägg

2010-05-22 @ 22:06:13
Postat av: Viveka

och nu vet vi att det funkar. Idag slipper du

problem med värme under loppet. Gratis utedusch blir det också. God tur!!

2010-05-23 @ 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0