Salami Säljes



Salami korv . 3 olika smaker
Vitlök.
Peppar
Krydd smak. (paprika, vitlök, pepper o lök )
800g.
42 cm lång
165 kr/ st
.

Hjälp oss ( min engelska klass ) att åka till London :D


Köp en eller flera salami korvar i någon av smakerna ovan. . Dom innehåller inga färgämnen ,smakförstärkare ,konstgjorda aromer ,gluten eller soya produkter och har en hög kötthalt.

Toppen right ;)

Hör av dig till mig då isf. haha .

Erika Edvardsson !

[email protected]

okej lite fåning, de få som läser har jag nog redan frågat eller har mitt mobil numer. MEN man vet aldrig va ?
Man ska göra allt som står i ens makt att sälja Salami ,så nu vet ni.

Sprid detta till alla som ni vet gillar Salami.

hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0