HEEEJ VÄRLDEN

Tjabba.

Idag har jag sjöhästar i örat, det känns bra. Extra bra känns det när det egentligen är ett armband som jag gjort om lite.

Tråkig information om dagen :
Idag har jag och Marie tränat rull skidor.
Snart ska vi träna 4x4 löpning och Gym
Jag har ont i magen av något ?
Jag har minjoner jäkla uppgifter att göra i skolan som känns mindre interssanta

Rolig information om dagen :
Jag och Cicci ska göra praktik på ett ungdomms center i Stockholm ( är egentligen en bibbla, men låter coolare så här )
Jag känner mig stabil in för min framtid.
Jag känner mig glad och nöjd över framtiden
Jag känner att livet är roligt.
haha, roligt med en så jobbigt possetiv människa va?!

P o s s e t iv 
H e h e h e h e
 
Här får ni live bilder på mitt smile glas ögon och örhänge

TJABBA / E






Kommentarer
Postat av: Johanna C

sööötis erika! Snart är det nog dags att jag och stina kommer till Mora och hälsar på! :))

2010-10-08 @ 10:48:45
URL: http://johannastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0