Vissa är det synd om

Vi har inget bröd hemma.
Vi har ingen fil.
Inget godis.

Ingen Choklad.
Ingen Chocklad
Ingen mat.

Okej jag ljög på sista. vi har pasta och broccoli.

Aaa MEN Cykla och handla mat då kära barn, är mycket möjligt att ni tänker.
Ack så enkelt var det inte.
Marie har min cykel.
Dessutom tänker jag så här, kan man göra en paj till sig själv en fredagskväll ?? Kändes inte den lite sorlig.
En egen mys kväll..
Aaa MEN gå hem till en vän då lilla vän ,tänker ni nog nu.
MEN NEJ, jag måste plugga körkort. Det var ju hela poängen till att vara ensam ,lixom .


Jag har det mycket,mycket svårt.


Kommentarer
Postat av: Viveka och Rolf

trolla fram lite ädelost och CF så får du en jättegod pastapastasås med broccolin. Snabbt och enkelt...

2010-10-08 @ 21:28:55
Postat av: Viveka och Rolf

trolla fram lite ädelost och CF så får du en jättegod pastapastasås med broccolin. Snabbt och enkelt...

2010-10-08 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0