Waka Waka, cause this is Africa



Japp. Gud finns. Eller alltså , om det är något dag som jag tror på gud av allla mina dagar i Livet, så är det nog denna dag.
Idag hade nog Gud ställt väckaklockan ,drullat upp vid 09.55 , kliat sig på magen, dragit en jäsp och kollat läget. Typ -Jaja det gamla vanliga,Ingen har slutat panga o kriga i Palestina ,China har inte skrivit på något miljöavtal än ,Afrika är en bastu ,Östersjön är en sotipp. . .Vad ska jag hitta på idag...Se på Simpson?... Hjälpa en stackars övningskörare som vill ha körkort ?
Varför inte, måste det ha slagit honom då och gett mig den snällaste Uppköringsgubben i hela Sverige.
Jag glömde blinka när jag skulle parkera två gånger och han frågade om jag brukade köra in i träd när jag cyklade MTB .
Ja, svarade jag då och han sa att jag förmodligen cyklade på samma sätt som jag kör bil.

Men han Godkände mig !!
Fan lixom.  Plötsligt händer det.
Ett körkort till mig i mitt liv.

Till Mamma och Pappa ; På fredag när vi ska åka till stockholm, kan ni sitta i baksätet och surfa på era Laptopps med Trådlöstbredband. Vilken himla tur att ni har varsitt ! Ta med eran favorit film så kan vi stanna och köpa kaffe i Falun och godis i Sala.



haha.
Ledsen till er som är djupt kristna för min oseriösa inställning. Inte menat att driva så som det ser ut.


Kommentarer
Postat av: mats edvardsson

Jag är laddad! Fast jag brukar ju sitta bak...

2010-10-27 @ 18:25:00
URL: http://matsgosta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0