Hemma från Gotland

Hemma igen, Mora!
Min söta pojkvän väntade här på mig igår när vi kom hem så sent som kvart i ett :o Tänkte kolla på Big Brother, men var så trötta så vi somnade.
Gotland har vart toppen, vi har haft jättebra väder, lite molnigt en dag bara. Dock är det inte så varmt där, det blåser en hel del så det blir lite rått. Natt-sm tog jag mig runt, och det var mitt mål. Jag hade inga större förväntningar, jag var sååå rädd innan jag startade. Sedan när jag väl kommit iväg gick det bara av sig själv runt hela banan på 7,5km:) Sprinten innanför Visbys murar var hur kul som helst !









niceee helg helt enkelt !
och förresten, historia prov om cirkus 3 timmar, och ett till förresten -
SAKNAR MIN SAMBO
byee
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0