Natt-SM

yeeah yeaah. Jag sprang mitt första natt-sm igår. Exakt 22.47 sprang jag ut i den mörka Gotlandsskogen ! Nervös som sjutton och asrädd, haha. Men huuhuhuuuu jag klarade det, skrattade lite när jag sprang på upploppet, tänka sig. Är ju faktiskt en DM-natt vinnare från mina år i D16 men i alla fall. Då var det ju mycket lättare och har inte sprungit sen dess.

Just nu, vi sitter och väntar på att få köra sprintkvalet ! Jag startar 15.21 och det kommer bli svinkul och gå hur bra som helst. Idag har jag mål med min tävling, ska gå vidare till A-finalen, lätt. Gjorde det förra året så jag vet att det har jag en chans att göra. Igår hade jag inga mål alls förutom att ta mig runt banan (;
Sorry för den nördiga texten

Annars är Gotland väldigt fint som vanligt, har haft fin väder och hyfsat varmt:)
byee
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0