röra



Alexandra o Cicci



Här ligger jag i sofan och gör allt som jag INTE borde göra.
Alltså läsa bloggar och mysa under en filt.
Jag borde
1. Plugga till provet imorgon
2. Titta över min packing
3. Diska
4. Plugga en annan grej
5 . Kolla över min ekonomi
6. Ha lite mer koll på hur saker o ting till Portugal resan är.

Men äsch då.
En viktig sak är att jag cyklade idag ! Åkte på tråk asfalt till jag hittade en liten avviks väg in i skogen.
ca 70 m skogsväg med massa stenar på, så jag fick åka i kanten o det var jätte KUL!!!!!!
Åkte fram o tillbaks säkert 8a gånger på samma lilla sträcka.
Skog och cykel är bäst.
Asfalt är inte alls lika kul !
Hoppas man kan hyra en cykel i Lissabon. Det hade gjort mig mega glad.
HERREGUD. Åh
Jag ska till Lissabon! Makes no sense ?!? Vad ska vi göra där nere ?
Det visar sig.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0