En sån underbar dag

Bildbomb från gårdagen i Falun !
Efter tävlingen så hängde jag med Alicia och Marre . Mycket fint.






Om ni undrar varför Alicia var så snöig på första bilden så ska jag förklara det nu.
Vi åkte lift upp från stadion till kårestugan ,jag har en FET väska på ryggen, påse och vätske bälte. Alicia har min handväska ,stavar och en till påse.
Ser ni knölen ?
Den tyckte alicia att vi skulle åka över, så att vi kom lite närmare vägen och skulle slippa gå med alla väskor o så. Visst tänkte jag det blir nog bra.
Det visade sig att det, inte alls var en sån bra idee. Något som vi båda förstod i samma sekund som vi blivt dragna upp på toppen och såg att kullen på andra sidan slutade tvärt isället för att plana ut.
Så vi dasade ner djupt i snön . Det var inte hel lätt att ta sig upp, kan jag tillägga .
stora fet väskan på ryggen och skidor som spretade rakt upp.
Vi tänker alltid steget längre...




Jag och Babbsan (alic, Alicia ) tog oss upp till det näst högsta hopptornet. Väl där uppe så tog jag till baka mitt påstående om att jag måste hoppa backhoppning innan jag dör.




På gatan i falun gick vi in på ett fik och myste. Alic beställde en espresso , super äckligt kaffe.
Marre så ut så här när hon smakade ,



Resten av dagen så kollade vi i affärer och träffade lite kompisar innan vi somnade .
Idag går dagen inte många knop, kom hem från falun och åt mat.
Bakar bröd.

Det är så det ska vara .



Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0