Erikshjälpen

Älskar lördagar! I alla fall när lördagarna visar sig i skinande sol och glittrande miljö.

Myskvällen igår var super och vi hade det toppen, med massa paj, morotskaka och snacks ! gottgottt.
Imorse drog jag, erran och thilda till rättvik för att besöka Erikshjälpen, som vanligt om man är där tidigt så var det mycket folk men vi lyckades finna oss lite grejer ändå:) Erika stannade kvar i Mora och tränade skidor om ni trodde vi bara lämnade henne ! Nu är jag iaf tillbaka i Mora för ikväll ska jag åka upp till min älskade jakob när han är färdigspelad med alla sina matcher.

Mitt bästa fynd :D 30kr och full fungerande
Klocka som ett halsband, skiiiiiiiiiitsnyggt

byeee
/m


Kommentarer
Postat av: Erica Hallström

Jag är så avis så jag blev grön på den klockan! <3

2011-02-05 @ 15:51:59
URL: http://ericahallstrom.blogg.se/
Postat av: marris

åååå, jag såg det :o haha

2011-02-06 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0