Hejsanhoppsan

Det var riktigt längesedan jag skrev något i den här bloggen. Har sett att min Marre har hållit andan uppe dock!
Hihi Tänkte slänga in lite bilder på vad som har hänt. Till och börja med så tog vi ju studenten för 2 veckor sedan. Hallalujha vad det går fort.
Så här såg jag ut innan Skeer (avslutningsfesten )


Och så här såg jag ut klockan 5a på morgonen




Nu har jag landat lite och sitter i mitt rum i Vikarbyn. Försöker lägga saker med rätt sida uppåt i hjärnan, vilket inte är så lätt eftersom jag har en tendens att alltid vända upponer på saker. Fast å andra sidan vem har sagt att upponer inte är rätt? Bara att acceptera läget och känna glädje för allt som har hänt och kommer att hända.
Livet ska vara kul och det är precis vad det är just nu.
Rörigare inlägg får ni nog leta efter, men jag har ju somsagt itne bloggat på länge (;

Nu ska jag sova o drömma !

PUSS / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0